Thursday 8 July 2010

5 метра коридор

5 метра коридор, 128 стъпала за 1 минута, или 20 секунди с асансьор. 238 крачки до спирката. 5 минути.
Всичко това е голяма шашма, мисля си. Трябваха ми девет месеца, за да я започна като хората. На някои им стигат и по-малко, други изобщо не успяват. Някъде там, в началото, на един мъж и една жена са им трябвали няколко минути, за да ми дадат тази възможност. Явно съм спечелил голямото надбягване. Прощавайте, неосъществени братя, прощавайте, неосъществени сестри. Такава е играта. Забавно ми е да мисля как съм успял да го направя тогава, сега съм 50 кг и отдавна не съм печелил нищо с тях освен негодността за военна служба. Нищо лошо, нищо добро, не се наложи да защитавам ничия чест.
6 години щастие, 12 + 5 образование, после гмуркане в дълбокото. Ръст 172 см, № на обувките 40. 80 удара в минута, понякога и повече. Кръвно налягане за космонавти: 80/120. 2 разбити сърца за година. 1 спряло за миг.
Хубаво е да разправяш един виц не повече от 3 минути. Моят любим е: Един домат ударил друг и казал: Кетчуп!

Научих, че живея на загубена планета заедно с 6 милиарда нещастници с нелепа самоувереност и пределна склонност към самоунищожение. Представете си само. Не станах по-щастлив от това.
Трябваше ми 1 година да спечеля единствената си любов, на нея й трябваше 1 минута да ме напусне. Беше висока 1 метър и 60 см, тежеше 49 кг , носеше обувки 37 номер. Не носеше обувки с високи токчета.
4 бири не стават, от 8 ми се гади, 2 чаши вино е добре, стига да няма с кого да приказваш или да си легнеш, затова после пиеш 4 или 6, или повече, 1 ракия е добре, стига да е бутилка.
Освен всичко останало повечето от нас много държат да са създадени с цел. Затова имаме тези неща, наречени религии, всяка религия предлага в главното си меню своя Бог с гарнитура по вкус. Казаха ми, че съм направен по образ и подобие. Чудесно, не мислите ли? Някои от нас не са доволни с положението. Интересно. Недоволните започват войни, бият жените или съпрузите си. Децата си. Сексуалното насилие е често срещано. Племе, завладяващо друго племе. Най-добрият начин да те подчинят е да ти го турят. Помислете само.

В развитите страни средностатистическият мъж през ХХІ век живее 75 години, средностатистическата жена - 85. Едно време някак са го докарвали до 30. При добро стечение на обстоятелствата имаме по 32 зъба.
Любимият ми филм е дълъг 2 часа и 11 минути. Гледал съм го 17 пъти.
Имам диоптър +0.75. Най добре се чувствам на 21 градуса температура на въздуха и влажност от 41%. Нормалният работен ден е 8 часа. Никога не съм имал нормален работен ден. Обичам класически хот-дог, струващ 1.40 лв., с горчица и чили. 20 см от рая. Пуша 1 цигара за 3 или 4 минути, в зависимост от това дали има вятър. В една кутия има 20 цигари. Пуша по 2 кутии на ден. Денят заедно с нощта правят денонощие. 1 денонощие има 24 часа.
10 мг катран, 0.8 мг никотин, 10 мг въглероден оксид. Белодробен инфаркт, 36 секунди.
Леглото ми е 190 см на 80 см. Стаята е 5 метра на 4, висока 2.65. До мен лежи още 1 човек. Леглото му е 190 см на 80 см. Мозъчен инсулт, 15 секунди. 98 капки за 60 секунди.

Като малък ми бяха казали, че Вселената е безкрайна. Сега чувам, че са й намерили края. Честито. Така или иначе Вселената е голяма работа. Един мой приятел веднъж каза: това нещо, Вселената, си е ебало мамата. Като малък обичах да слушам тиктакането на часовника и да си играя, като от тик-так правех так-тик. Това ми помагаше да заспя. Голямо тиктакане падна.
Навярно знаете за реинкарнацията. Онази източна простотия, позволяваща на милиони бедни изплашени копелета като мен да преминат по-лесно през това нещо, каквото и да е то. Защо да се страхуваме, като може да не го правим.

5 метра коридор, 128 стъпала за 1 минута, или 20 секунди с асансьор. 238 крачки до спирката. 5 минути.

Aвтор: Антония Тилева, capital light

No comments:

Post a Comment